همشهری آنلاین: تیم ملی جوانان ایران در روز دوم مسابقات تیم یمن را با اختلاف قابل توجهی در هم شکست، اما در سومین بازی مغلوب میزبان شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دومین حریف تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا تیم یمن بود.
بازی سرعتی و نمایش زیبایی که بازیکنان تیم ایران در زمین پیاده کردند جریان این دیدار را کاملا به سود ایران کرده بود، به نحوی که تلاش بازیکنان تیم یمن در پایان وقت‌های قانونی بازی فقط 39 امتیاز به دنبال داشت، اما در مقابل بازیکنان تیم ایران 76 امتیاز به دست آوردند و با اختلاف 37 امتیاز دومین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را رقم زدند.

جوانان تیم ایران در روز سوم مقابل میزبان مسابقات، تیم اردن به میدان رفتند. تیم ملی اردن با هدایت ترومن، سرمربی اسبق تیم ملی بزرگسالان که با ایران اولین عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و بازیکنان اصلی این تیم نظیر سام داگلاس و رشیم رایت مقابل تیم جوانان ایران ظاهر شد.

بازیکنان تیم ملی ایران در این دیدار به نسبت دو بازی قبلی خود نمایش فوق‌العاده‌ای در زمین داشتند به نحوی که سرمربی تیم اردن را وادار کردند برای کسب نتیجه، بازیکنان اصلی خود را 40 دقیقه به بازی بگیرد. تیم ملی جوانان در مقابل ادرن با تمام بازیکنان نامی که در اختیار داشت تا مرز پیروزی نیز پیش رفت، اما در نهایت نتیجه بازی در حالی که در دقایق ابتدایی کوارتر چهارم با حساب 44 بر 42 به سود ایران در جریان بود، در نهایت با برتری 69 بر 57 اردن به پایان رسید.

تیم ملی ایران تا پایان این دوره از مسابقات دو دیدار دیگر مقابل تیم‌های سوریه و عراق در پیش دارد. در بازی چهارم، تیم ملی جوانان ساعت 18:30 چهارشنبه (7 خرداد) به وقت تهران با تیم سوریه دیدار می‌کند.

 

کد خبر 260833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز